pátek 7. června 2013

Pátek 2.B v Kolínské boudě

Dnešní den nám přálo počasí, od rána svítilo sluníčko, dopoledne jsme se trochu učili, pak jsme byli venku a hráli hry. Po obědě jsme měli olympiádu a závodili jsme. Večer nás čeká volba MISS.

Zde jsou vzkazy od Vašich dětí:
Bert - Ahoj zbytku rodiny, včera jsme šli do bazénu, prosím nahrajte mi Drtivou porážku!
David Le - Nevím, jestli je u vás hezky.
Kája N. - Ahoj, včera jsme byli v bazénu. Pozdravujte doma. Moc se na vás těším.
Kája V. - Ahoj, dneska jsme byli skoro tři hodiny venku a pěkně jsme si to užili:)
Terka - Ahoj všichni, dneska jsme byli venku a hráli jsme různé hry, hodně mě to bavilo.
Niki - Ahoj, dneska jsme byli venku na trampolíně a užila jsem si to.
Vlasta - Ahoj mami, dneska jsme venku soutěžili, užil jsem si na písku.
Míša - Ahoj rodino, dneska jsme hráli soutěže a moc mě to bavilo. Ahoj
Kuba M. - Ahoj mami, dneska jsme byli skoro tři hodiny na hřišti, moc jsem si to užil a nejvíc jsem si užil na písku s Matýskem.
Kiki - Mami, pozdravuj brášku, moc se mi stýská.
Karel - Ahoj mami, byli jsme venku - soutěžili jsme v běhu, hodu tenisákem.
Filip - Ahoj mami, tati a Vendy. Moc vás pozdravuju, dneska byl hezký den.
Jirka - Ahoj mami a tati, včera jsme šli do bazénu a dneska jsme soutěžili - poznávali jsme různé druhy koření.
Adéla - Ahoj rodino, dneska byl super den. Dělali jsme různé soutěže a užila jsem si to i na trampolíně.
Honza - Ahoj mami, tati a bráško. Skoro tři hodiny jsme byli na hřišti, hráli jsme vybíjenou, soutěžili jsme v šesti disciplínách a den se mi hodně líbil.
Kuba V. - Dnešní den se mi líbil.

Žádné komentáře:

Okomentovat