středa 5. června 2013

ZPRÁVY ZE ŠVP

Včera se nám nedařilo připojit k bezdrátové síti, dnes už vše funguje.
Všichni jsme v pořádku:) Dnes dopoledne jsme si vyslechli přednášku pracovníka Horské služby Pec p. S., pak nás čekalo vyřešení řady úkolů a soutěží. K obědu byla hrachová polévka a kynuté knedlíky s borůvkami:) po poledním klidu nás čeká vycházka a večer diskotéka!!!

Zde jsou vzkazy Vašich dětí:
Áďa J. - Ahoj mami a tati, mám hezký pokoj, je útulný. Jak se máte? prosím, pošlete mi pohled.
Kuba V. - Ahoj mami, tati a Mili. Ve čtvrtek jdeme do bazénu:)
Bert - Ahoj rodino, jak se vám daří? Mám bezva pokoj, mám tam dva kamarády, mám vedle postele noční stoleček!!!
Kája N. - Ahoj mami a tati, co dělá Simbík? Je to tady moc hezké a pozdravujte doma.
David Le - Ahoj mami, učili jsme se v našem pokoji. Je to tady zábavné, ve čtvrtek jdeme do bazénu.
Karel - Ahoj mami, máme největší pokoj, ve čtvrtek půjdeme do bazénu a pošli mi pohled!!!
Kiki - Ahoj mami a tati, mám se tu dobře, pozdravujte brášku a taky babičku a dědu.
Kuba M. - Ahoj mami a tati, mám se tu dobře. Dnes jsme dostali náramky, můžeme se s nimi i sprchovat, moc vás pozdravuji.
Filip - Ahoj mami a tati, dneska se máme dobře:)
Kája V. - Ahoj mamí a tatí, jak se máte? Já se tady mám dobře a co dělají želvičky?
Vlasta - Ahoj mami a tati. Jak se máte? je mi tu opravdu dobře, hodně se tu bavím, počasí je dobré, jen ta mlha....
Míša - Ahoj mami a tati, ve čtvrtek jdeme do bazénu, pošlete mi pohled.
Niki - Ahoj mami a tati, mám se tu dobře a jak se máte vy? Pošlete mi pohled.
Terka - Ahoj mami, tati a Davídku! Jak se máte? Já se mám dobře, bavím se tu, mám dobrý pokoj. A co Kapička?
Jirka - Ahoj mami a tati. Mám se tu dobře, máme největší pokoj a ve čtvrtek jdeme do bazénu.
Honza - Ahoj mami, tati a Pepo! Pozdravuju a ve čtvrtek jdeme do bazénu, máme největší pokoj a všichni se v něm učíme.

Žádné komentáře:

Okomentovat